آموزش اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود

شاید بارها برای شما پیش آمده باشه که به دلیل آپلود فایل ها و تصاویر در رسانه وردپرس فضا هاست شما پر شده و شما مجبور به ارتقا فضا هاست خود شده باشید ، شاید شما بخواهید که فایل ها و تصاویر خودتان داخل هاست دانلود شما باشد ولی از طریق وردپرس آنها را آپلود کنید امّا چگونه ؟!

امروز میخواهیم افزونه ای به شما معرفی کنیم که توسط آن می توانید آپلود کننده بخش رسانه وردپرس را به هاست دانلود خود متصل کنید.

این موضوع مزیت‌هایی زیر را برای شما به دنبال خواهد داشت که عبارتند از:

  • کاهش مصرف منابع هاست مثل سی‌پی‌یو و رم
  • لود شدن تصاویر از هاست دانلود
  • کاهش مصرف پهنای باند از هاست اصلی
  • افزایش سرعت لود و بارگزاری صفحات
  • و…

افزونه مورد نظر ما hacklog remote attachment می باشد که مزیت مهمی نسبت به افزونه Upload To FTP  داره که اونم اینکه این افزونه علاوه بر تصاویر فایل های دیگر راهم در هاست مورد نظر آپلود میکند. 😛

 

آموزش کار با افزونه remote attachment

پس از نصب و فعال سازی افزونه از پیشخوان وردپرس بخش تنظیمات =>  remote attachment (یا اگر زبانه فارسی باشد ، اتصال به هاست دانلود) را انتخاب کنید .

در صفحه تنظیمات افزونه مطابق شکل اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید .

 

FTP server: در این فیلد آدرس هاست دانلود خودتون را وارد کنید. این آدرس هنگام خرید هاست برای شما ایمیل شده است.

FTP server port: این فیلد مربوط به پورت FTP ّاست شماست که معمولا روی 21 قرار دارد. بنابراین این گزینه را تغییر نداده و از کنارش بگذرید.

حتما بخوانید :  آموزش فعالسازی تصویر امنیتی ReCaptcha در وردپرس

FTP Timeout: این فیلد هم حداکثر مدت زمان اتصال برای FTP را تعیین میکنه که نیازی به تغییر اون ندارید. اما اگر دیدید که دقایقی صبر کردید و اتصال به FTP هاست صورت نگرفت مدت زمان را بیشتر کنید و مجددا تست کنید.

FTP Username: در این فیلد نام کاربری FTP :ه در هاست دانلود برای خودتون ساختید را وارد کنید. .

FTP Password: در این فیلد هم رمزی که برای FTP ساخته شده در هاست دانلود انتخاب کردید را وارد کنید.

FTP Directory: در این فیلد میتونید تا مسیر دلخواهی را برای آپلود فایل‌ها تعیین کنید. بنابراین این گزینه را تغییر ندین تا در مسیر عادی خودش یعنی /wp-content/uploads/ فایل‌ها آپلود شوند.

 

این افزونه از شما اطلاعات ftp هاست دانلود را گرفته و تست میکند و اگر اگر اتصال برقرار شد پیام موفقیت اتصال رو نشان میدهد که بعد از ان میتوانید فایل هایی که اپلود میکنید بدن دردسر و به صورت اتوماتیک بر روی هاست دانلود اپلود شوند و همینطور با کلیک بر روی دکمه ای که افزونه به شما نشان داده است میتوانید فایل های موجود در پوشه رسانه ها را به راحتی به هاست دانلود جدید منتقل کنید .

در ضمن قبلا هم اموزش مشابه را قرار داده بودیم :=> مطالعه کنید